Serviciu clienți
Suntem mereu pregătiți să îți venim în întâmpinare.
Răspunsuri la întrebările obișnuite de achiziție
Comenzi și livrare
Această depinde foarte mult de produse, însă 95% din comenzi sunt procesate în aceeaşi zi şi după confimrarea telefonică (va sunăm noi) expedierea se va face în interval de 24 de ore.
Dacă articolele sunt disponibile şi se află în stoc, putem de obicei să le trimitem imediat după procesul de printare. Toate comenzile dacă nu au un volum excepțional de mare la printare, livrarea se face cât mai repede, ceea ce înseamnă că în interval de 2-3 zile produsele trebuie să fie la dumneavoastră.
Vă puteţi probabil imagina că pot interveni multe lucruri când produsele sunt în livrate către dumneavoastră. Deşi suntem foarte atenţi cu firmele de curierat cu care lucrăm, uneori nu se livrează la timp, ceea ce este în multe cazuri este foarte supărător pentru dmv. dar şi pentru noi, însă până acum, au fost cazuri isolate de întârzieri neanunțate.
Puteți întotdeauna să verificaţi statutul comenzilor dvs, şi dacă aveţi nevoie de ceva foarte urgent, vă rugăm contactaţi-ne în privinţa unei comenzi telefonice.
Nu este obligatoriu să îți creezi un contul, este foarte simplu să comanzi fara a fi inregistrat . Nota Chiar dacă nu aveţi un cont de utilizator creat, puteţi face comanda online! În urma completării formularului de creare comandă, după ce apăsaţi butonul Comandă/Cumpara pentru a finaliza comanda, aplicaţia va preluă în mod automat din formularul de comandă, toate datele necesare şi va crea pentru dumneavoastră un cont de utilizator. În acest caz, pe lângă email-ul asociat comenzii de vânzare veţi primi şi un email pentru validarea înregistrării contului de utilizator cu care vă veţi putea autentifica în Legende Vii.
Dacă doriți să vă schimbăți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați și vom depune toate eforturile pentru a vă sprijini în această privință.
În cazul în care nu vom putea procesa schimbarea adresei direct în sistem, de obicei deoarece pachetul a fost deja expediat, va trebui să ne contactăm curierul pentru a solicită schimbarea adresei de livrare.
Pentru a vă ajută în continuare, am aprecia dacă ne-ați putea pune la dispoziție următoarele informațîi:
– Prenumele și numele,
– Numărul comenzi dmv
– Numărul de telefon și adresa de e-mail.
Vă rugăm să rețineți că schimbarea adresei va întârzia timpul de livrare. Legende VII nu poate fi considerată responsabilă de nicio întârziere a livrării din cauza unei schimbări a adresei solicitate de către un client. Precizăm că pentru modificarea adresei de livrare în unele cazuri se percepe o taxa suplimentară, egală cu taxa de transport.
In momentul ridicari coletului de catre curier veti primi un email cu datele necesare urmariri expeditiei dmv., în caz de probleme vă vom apela.
Poti folosi AWB-ul primit in e-mail-ul de confirmare a expeditiei pentru a verifica statusul livrarii direct pe site-ul partenerului de curierat.
AWB-ul sau “air waybill” este un document cu numar unic de inregistrare ce insoteste in mod obligatoriu un colet expediat prin curier. Codui de bare prezent pe el este scanat in momente cheie pe parcursul unei expeditii, creand un istoric public disponibil cu privire la traseul si statusul actual al acestuia.
Comenzile de peste 500 de lei au transport gratuit. Transportul este intre 18 si 23 lei pentru livrările în România, în funcție de numărul de colete. Dacă poziția adresei de livrare este cu peste 30km în afara rutelor de transport ale companiilor de curierat, prețul livrării se va ajusta corespunzător.
Produsele tale sunt livrate in colete individuale. Daca ai o comanda pentru mai multe produse, exista posibilitatea ca acestea sa fie expediate cu un alt AWB.
Produsele pot fi returnate expeditorului, în cazul schimbului de produse, noul cost de expediere este încasat de către client.
Clientul va putea solicita schimbarea produsului, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. În cazul solicitării unui alt produs mai scump, se va achita diferența de preț. În cazul solicitării unui alt produs mai ieftin, diferența de preț nu se va returna.
Consumatorul are dreptul să opteze o singură dată pentru returnarea/înlocuirii unui produs în condițiile art. 4, alin. 1 lit. b) din O.G. 130/2000. În toate cazurile returnării/înlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare/înlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va fi considerată abuz.
Dacă trebuie să schimbi un articol
Returnări și schimburi
Pachetul de retur va fi trimisa la adresa de expediere stabilita de comun accord la telefon cu expeditorul.
Ne contactati telefonic sau pe email si va schimbam produsul in cel mai scurt timp, taxele de transport vor fi plătite de S.C. ALL CITY MEDIA PRINT S.R.L.
Ne contactati telefonic si in cazul in care produsul din interior este defect ca urmare a transportului necorespunzator, va schimbam produsul in cel mai scurt timp.
Există mai multe modalități de a ne contacta, puteți folosi pagina noastră oficială de Facebook sau Instagram. De asemenea, ne puteți apela telefonic cel mai rapid.
In cazul in care coletul nu a fost expediat, vom schimba adresa de livrare. In situatia in care acesta este deja pe drum, vom lua legatua cu firma de curierat si vom redirectiona coletul catre noua adresa de livrare. Eventualele costuri de redirectionare a livrarii vor fi suportate de client.
Da. Ne contactati telefonic si in cazul in care nu a fost expediata, putem anula comanda sau o putem schimba.